Salvează în lista de cumpărături
Creați o nouă listă de cumpărături

Adaugă produsele prin introducerea codurilor

Adaugă un fișier CSV
Introduceți codurile produselor pe care doriți să le adăugați colectiv în coș (cu virgulă, spațiu sau o nouă linie).. Repetarea codului de mai multe ori, va adăuga acest articol de atâtea ori de câte apare.

Reclamații transport

Informații generale

Bunurile primite trebuie verificate în prezența curierului. Dacă găsiți deteriorări (pachetul este lovit sau are găuri) pe expediere sau semne vizibile de furt (bandă INNPRO ruptă, urme de bandă desprinsă, tăieturi), este necesar să întocmiți un raport de daune împreună cu curierul.

Protocolul/raportul trebuie să fie semnat de persoana care a primit coletul și de curier. Este necesar să documentați cu fotografii toate daunele, de la cutia principală până la pachetele individuale.

Protocolul privind daunele

Ce trebuie să faceți în cazul în care există daune?

  • GLS: Raportați curierului și completați un raportul de daune împreună cu acesta. Atașați raportul la e-mailul dvs.
  • DPD: Informați curierul și completați raportul electronic de daune.
  • DHL: Anunțați curierul și completați raportul.
  • UPS: Raportați daunele, completați protocol cu curierul. UPS poate trimite un alt curier în 7 zile pentru a verifica coletul.

Cum se procedează

Vă rugăm să trimiteți un e-mail la shipment.dmg@innpro.pl și să adăugați managerul dvs. de cont în CC.

E-mailul trebuie să conțină următoarele informații:

Informații de care avem nevoie: Vă rugăm să completați mai jos:
Data livrării: x
Curier: x
Nr. Facturii: x
Codul ISO al țării clientului: x

Prin cod de țară înțelegem pentru Polonia -> PL, pentru Germania este DE și etc.

TITLUL E-MAILULUI TREBUIE SĂ INCLUDĂ PREFIXUL „ (D) ” PENTRU CA CEREREA DUMNEAVOASTRĂ SĂ FIE PRELUCRATĂ.

În cazul daunelor vizibile, informațiile trebuie trimise până a doua zi după livrare sau, în cazul daunelor ascunse, până la 7 zile calendaristice.

Anexe cu opțiune de descărcare:

Alte plângeri

Dacă doriți să puneți întrebări cu privire la comanda dvs., de exemplu, data de livrare preconizată, vă rugăm să scrieți un e-mail la shipment.dmg@innpro.pl și să adăugați managerul dvs. de cont în CC.

Titlul e-mailului NU poate include prefixul „ (D) ”.

În cazul oricăror întrebări, vă rugăm să contactați managerul de cont.

pixel