Salvează în lista de cumpărături
Creați o nouă listă de cumpărături

Adaugă produsele prin introducerea codurilor

Adaugă un fișier CSV
Introduceți codurile produselor pe care doriți să le adăugați colectiv în coș (cu virgulă, spațiu sau o nouă linie).. Repetarea codului de mai multe ori, va adăuga acest articol de atâtea ori de câte apare.

TERMENI ȘI CONDIȚII

TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU ANTREPRENORI – CLIENȚI AI PLATFORMEI B2B b2b.innpro.ro (introdus la 10.06.2022)


1 Informații generale

1.1 Platforma de cumpărături B2B b2b.innpro.ro, denumită în continuare „platforma B2B” este deținută de compania INNPRO ROBERT BŁĘDOWSKI sp. z. o.o. (denumit în continuare și “Vânzător”), adresa Rudzka 65C, 44-200 Rybnik, înscrisă în Registrul Curții Naționale cu numărul KRS 0000944160, NIP: 6423234719 de către Secția a 10-a Economică a Registrului Tribunalului Național al Judecătoriei din Gliwice.

1.2 Vânzătorul efectuează prin intermediul platformei B2B vânzări de produse și conținut digital, care sunt prezentate pe site-urile platformei B2B, denumite în continuare „Bunuri” și furnizează servicii electronice în conformitate cu termenii acestor Termeni și condiții.

1.3 Termenii și condițiile platformei b2b.innpro.ro B2B, denumite în continuare „Termeni și condiții”, sunt termeni și condiții menționate la articolul 8 din Legea din 18 iulie 2002 privind serviciile electronice (Jurnalul de Legi 2020.344 j.t., cum a fost modificată). Termenii și condițiile sunt puse gratuit la dispoziția Clienților înainte de încheierea unui acord printr-un link situat pe pagina de pornire a platformei B2B, sub fila Termeni și condiții B2B (https://b2b.innpro.ro/rum-terms.html). Clientul are dreptul de a descărca și/sau tipări Termenii și condițiile. Termenii și condițiile sunt, de asemenea, puse la dispoziție la cererea Clientului, astfel încât să permită achiziția, reproducerea și înregistrarea conținutului acestora prin intermediul unui sistem de teleinformații utilizat de Client.

1.4 Un „Client”, în sensul Termenilor și condițiilor, este un antreprenor în sensul articolului 4 din Legea din 6 martie 2018, care plasează o comandă sau își înregistrează contul sau utilizează alte servicii furnizate electronic pe platforma B2B . Legea Antreprenorilor (Jurnalul de Legi 2021.162 j.t. cu modificările ulterioare), cu excepția că un antreprenor este o persoană fizică care încheie cu Vânzătorul un acord direct legat de activitatea comercială desfășurată de această persoană, atunci când din conținutul prezentului acord rezultă că nu este de natură profesională pentru întreprinzător, rezultând în special din obiectul activității sale de afaceri, puse la dispoziție în baza prevederilor Registrului central și informațiilor privind activitatea comercială.

1.5 Pentru a utiliza platforma B2B, Cumpărătorul trebuie să obțină singur acces la un dispozitiv care să permită vizualizarea site-urilor web și efectuarea de acțiuni asupra acestora, conectarea la Internet, utilizarea unui browser web și o căsuță de e-mail activă, care face posibilă primirea mesajelor de e-mail. Vânzătorul se asigură că platforma B2B funcționează corect pentru Cumpărător folosind următoarele browsere:

a. Internet Explorer versiunea 10.0 sau o versiune ulterioară, cu suportul pentru applet-uri Java activat sau

b. Mozilla Firefox versiunea 17.0 sau o versiune ulterioară, cu suportul pentru applet-uri Java activat sau

c. Opera 12.0 sau o versiune ulterioară, cu suport pentru applet-urile Java activat sau

d. Google Chrome versiunea 23.0 sau o versiune ulterioară, cu compatibilitatea pentru applet-urile Java activată sau

e. Safari versiunea 5.0 sau o versiune ulterioară, cu suportul pentru applet Java activat sau

f. Microsoft Edge versiunea 25.10586.0 sau o versiune ulterioară, cu suportul pentru applet Java activat.

În plus, rezoluția minimă a ecranului care permite navigarea confortabilă a paginilor platformei B2B este de 1024x768 pixeli. Pentru funcționalitatea completă a magazinului on-line, Vânzătorul recomandă acceptarea cookie-urilor site-ului web.

1.6 Utilizarea platformei B2B într-o manieră contrară legii, în special, încălcarea drepturilor personale ale Vânzătorului sau terților, interferând cu funcționarea platformei B2B, inclusiv furnizarea de conținut ilegal prin intermediul acesteia, este interzisă.

1.7 Persoanele care utilizează platforma B2B în numele Clientului trebuie să fie autorizate să acționeze în numele Clientului și să își asume obligații pentru și în numele Clientului. Ori de câte ori acești Termeni și Condiții se referă la Client, se aplică în mod corespunzător și persoanei care acționează în numele Clientului atunci când utilizează platforma B2B.


2 Efectuarea de achiziții

2.1 Efectuarea de achiziții în platforma B2B este posibilă în orice zi și la orice oră, sub rezerva faptului că implementarea comenzilor plasate în afara programului normal de lucru (de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale, orele 8.00 - 15.00) va începe în următoarea zi lucrătoare.

2.2 Achizițiile în platforma B2B se fac electronic, în care adresa de e-mail și parola Clientului sunt singurele mijloace de identificare, iar comenzile plasate cu succes folosind elementele de mai sus vor fi obligatorii din punct de vedere juridic pentru părți.

2.3 Plasarea unei comenzi este posibilă după înregistrarea pe platforma B2B - crearea unui cont pe platforma B2B care are loc după completarea și acceptarea formularului de înregistrare, făcând clic pe Creare cont (https://b2b.innpro.ro/client-new.php?register&wholesaler=true). Înregistrarea în platforma B2B nu obligă Clientul să plaseze nici un număr minim de comenzi. Serviciul de cont electronic este oferit gratuit pentru o perioadă nedeterminată de timp. Clientul are posibilitatea, oricând și fără un motiv anume, de a sterge contul prin transmiterea unei cereri corespunzatoare către Vânzător, prin datele de contact indicate la pct. 1.1.

2.4 Furnizarea oricăror informații de către Client, inclusiv datele personale ale Clientului sau ale reprezentanților acestuia, este voluntară; cu toate acestea, nefurnizarea informațiilor marcate ca fiind necesare va avea ca rezultat neînregistrarea contului sau neprocesarea comenzii.

2.5 Pentru a trimite o comandă prin intermediul platformei B2B, Clientul:

a. deschide site-ul web https://b2b.innpro.ro/

b. se conectează la contul său

c. urmând informațiile conținute pe site și mesajele afișate, selectează Bunurile, adăugând articole individuale în coș, numărul de articole comandate și alege modalitatea de livrare și plată dintre cele oferite de Vânzător,

d. acceptă rezumatul Bunurilor selectate, modalitatea și costul de plată și metoda și costul de livrare prezentate acestuia și plasează o comandă de livrare a Bunurilor existente în coș, făcând clic pe butonul “Comandă cu obligație de plată”.

2.6 În formularul de comandă este necesar ca Clientul să furnizeze datele companie, adresa de livrare etc. (intervalul de date indicat la punctul 7.2 din Termeni și Condiții) și datele referitoare la Bunurile comandate: tipul și cantitatea, modalitatea de livrare, modalitatea de plată. Clientul poate trimite comentariile sale către Vânzător sau curier. Clientul confirmă că acceptă termenii acestor Termeni și Condiții și a citit politica de confidențialitate a platformei B2B. Formularul de comandă conține, de asemenea, informații despre data de livrare estimată, cea mai rapidă posibilă. Data reală poate diferi de data indicată în formularul de comandă, în conformitate cu pct. 3.2 din Termeni și Condiții.

2.7 Serviciul electronic sub forma unui formular de comandă este oferit gratuit și are caracter unic. Acesta începe în momentul adăugării primelor Bunuri în coș și se termină în momentul plasării efective a unei comenzi sau în momentul anulării comenzii de către Client înainte de a o finaliza.

2.8 Trimiterea comenzii de către Client (apăsarea butonului “Comandă cu obligație de plată”) reprezintă o declarație de intenție de a încheia un contract de vânzare cu Vânzătorul, în conformitate cu Termenii și Condițiile și legea aplicabilă, precum și o obligație de plată pentru Bunurile comandate și acoperă costurile convenite ale tranzacției.

2.9 După primirea comenzii de la Client, Vânzătorul va confirma toate elementele importante ale comenzii prin trimiterea unui e-mail la adresa de e-mail furnizată de Client. Din momentul în care Clientul primește mesajul de e-mail, la care se face referire în enunțul anterior, se încheie un contract de vânzare între Vânzător și Client, conform căruia Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile Clientului și să transfere dreptul de proprietate asupra acestora către Client, sub rezerva punctului 2.10 de mai jos, iar Clientul se obligă să colecteze Bunurile și să plătească prețul Vânzătorului și să acopere costurile de tranzacție convenite prin plasarea comenzii.

2.10 În cazul în care stocurile de Bunuri pentru care Clientul a plasat o comandă sunt epuizate, Vânzătorul va informa prin e-mail Clientul despre acest fapt. Se poate întâmpla în situația în care Clientul a achiziționat Bunurile care erau în stoc în momentul comenzii (numărul de bucați disponibile din Bunuri este marcat în oferta existentă pe site-ul platformei B2B). Vânzătorul poate propune, de asemenea, un timp de așteptare prelungit pentru livrarea Bunurilor comandate de Client. Într-o astfel de situație, Clientul poate să renunțe la comandă sau să își dea acordul expres cu privire la timpul prelungit de așteptare pentru livrarea Bunurilor. Dacă Clientul nu răspunde în termen de 5 zile lucrătoare, comanda va fi anulată. În acest e-mail, Vânzătorul poate face ca executarea comenzii plasate de Client să depindă de efectuarea unei plăți anticipate integrale sau parțiale pentru Bunurile comandate, indiferent de metoda de plată aleasă de Client.

2.11 Contractul de vânzare se încheie în limba engleză. Înregistrarea, securizarea și punerea la dispoziția Clientului a conținutului contractului de vânzare încheiat se va face prin punerea la dispoziție a acestor Termeni și condiții pe site-ul platformei B2B, precum și prin transmiterea unui mesaj de e-mail către Client, la care se face referire la punctul 2.9. a Termenilor și condițiilor. Conținutul contractului de vânzare este înregistrat și securizat suplimentar în sistemul informatic al Magazinului On-line.

2.12 Vânzătorul va avea dreptul de a se retrage dintr-un contract de vânzare încheiat cu Clientul în termen de 30 de zile de la încheierea acestuia, fără a furniza vreun motiv.


3 Livrarea Bunurilor

3.1 Livrarea Bunurilor se va face într-un mod selectat de Client în momentul comenzii. Costurile de livrare vor fi indicate Clientului în timpul procesului de comanda și vor fi confirmate în e-mailul la care se face referire la punctul 2.9 din Termeni si Condiții.

3.2 Termenul de livrare este de la 1 până la 7 zile lucrătoare, începând cu ziua creditării contului bancar al Vânzătorului cu plata Bunurilor, împreună cu costurile de tranzacție convenite - în cazul plății prin transfer bancar, sau din ziua plasării și confirmării comenzii – în cazul creditului comercial. Acest termen nu se aplică situației menționate la punctul 2.10 de mai sus, în care Clientul acceptă un termen de livrare prelungit. Transportatorul informează Clientul sub forma unui e-mail sau text despre detaliile livrării, în special numărul de urmărire sau prin furnizarea unui link pentru a urmări etapele livrării.

3.3 În momentul livrării Bunurilor comandate de Client către transportator, beneficiile și sarcinile asociate Bunurilor vor trece către Client, precum și pericolul de pierdere sau deteriorare accidentală a acestora. Vânzătorul nu va fi responsabil pentru nici o pierdere, depreciere sau deteriorare a Bunurilor survenită de la acceptarea Bunurilor pentru transport până la livrarea acestora către Client, sau pentru orice întârziere a transportului. Vânzătorul va coopera cu Clientul pentru a permite o posibilă procedură de reclamație cu transportatorul, dacă este necesar.


4 Plăți.

4.1 Sub rezerva dreptului Vânzătorului menționat la punctul 2.10, Clientul are posibilitatea de a plăti pentru Bunurile comandate, folosind una dintre modalitățile de plată specificate în formularul de comandă.

4.2 Vânzătorul poate, pe baza unor aranjamente separate, să acorde Clientului un credit comercial. În acest caz, Clientul este obligat să efectueze plata în termenul specificat în aranjamentele relevante pentru creditul comercial.

4.3 În cazul în care Clientul alege metoda de plată cu plată anticipată, neprimirea plății în contul Vânzătorului sau agentului de decontare în termen de 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, va avea ca rezultat anularea comenzii. În această situație, Clientul poate replasa comanda, în funcție de disponibilitatea Bunurilor, și poate alege o altă formă de plată.

4.4 Prețurile Bunurilor sunt exprimate în moneda EUR.

4.5 Pentru fiecare comandă va fi furnizată o dovadă de cumpărare sub forma unei chitanțe sau a unei facturi cu TVA. Clientul este de acord să primească facturile în formă electronică.


6. Declarație de garanție - garanție de durabilitate - garanție de distribuție

6.1 INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., cu sediul social în Rybnik, ul, Rudzka 65C, 44-200 Rybnik, denumită în continuare "Garantul", garantează buna funcționare a produsului din oferta sa, cu excepția celor indicate la punctul 6.1.A. - 6.1.G și punctul 6.2 de mai jos, denumit în continuare "produsul", pentru o perioadă care nu poate fi mai scurtă decât perioada de garanție specificată în conformitate cu punctul 6.5 de mai jos, cu condiția ca acesta să fie instalat și exploatat în conformitate cu instrucțiunile de utilizare și recomandările producătorului sau ale distribuitorului din manualul de utilizare. Declarația de garanție este valabilă pentru teritoriul Romaniei și se aplică Produselor achiziționate pe teritoriul acesteia. Declarația de garanție sau cardul de garanție este furnizat direct cu Produsul sau, în cazul achiziționării din magazinul online al Garantului, informațiile privind existența și conținutul garanției sunt prezentate în descrierea Produsului și pe site-ul web: service.innpro.eu/warranty

6.1.A Pentru produsele marca DJI, garantul este SZ DJI BaiWang Technology Co, Building No.1.2.7.9, Baiwang Creative Factory, No.1051, Songbai Road, Nanshan Xili District, Shenzhen, China. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. este agentul desemnat de producător pentru a transfera cererile de garanție către unitățile de reparații autorizate, desemnate de DJI.

6.1.B Pentru produsele RENEWED, garantul este Renewed Burgemeester Verderlaan 11E, 3544AD Utrecht, Olanda. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. este agentul desemnat de producător numai pentru transferul cererilor de garanție către unitățile de reparații autorizate desemnate de RENEWED.

6.1.C Pentru produsele marca AMAZFIT, garantul este Zepp North America Inc 18400 Von Karman Avenue, Suite 130, Irvine, CA, 92612, SUA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. este agentul desemnat de producător numai pentru transferul cererilor de garanție de la serviciile de reparații autorizate în Polonia către serviciile de reparații autorizate desemnate de AMAZFIT.

6.1.D Pentru produsele de marcă ECOFLOW, garantul este EcoFlow Inc. Adresă: Factory Building A202, Founder Technology Industrial Park, North Side of Songbai Highway, Longteng Community, Shiyan Sub-district, Baoan District, Shenzhen City, Guangdong, China. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. este agentul desemnat de către producător numai pentru a transmite cererile de garanție de la persoanele autorizate din Polonia către agenții desemnați și service-uri de reparații autorizate de ECOFLOW.

6.1.E Pentru produsele marca Insta360, garantul este Arashi Vision Inc., 25 Mauchly, STE 308, Irvine, CA 92618 Irvine, USA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. este un agent desemnat de producător doar pentru a transmite cererile de garanție de la persoanele autorizate din Polonia către reparatori autorizați Insta360, desemnați de Insta360.

6.1.F Pentru produsele marca Mirfak, Hobbywing, SRT, Savox, HiVOLT, Double Eagle, Joysway, garantul este KAVAN Europe s.r.o., Doubravice 110, 533 53 Pardubice, Czech Republic. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. este un agent desemnat de producător doar pentru a transmite cererile de garanție de la persoanele autorizate din Polonia către reparatori autorizați KAVAN Europe s.r.o, desemnați de KAVAN Europe s.r.o.

6.1.G Pentru produsele marca Akaso, garantul este Akaso Tech LLC., 4907 International Blvd, STE 108, Frederick, MD 21703 Frederick, USA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. este un agent desemnat de producător doar pentru a transmite cererile de garanție de la persoanele autorizate din Polonia către reparatori autorizați Akaso, desemnați de Akaso.

6.2 Garanția nu acoperă următoarele: accesorii suplimentare și interschimbabile, cum ar fi elice, trepieduri, suporturi de montare, ventuze, perii, filtre, mânere, glisoare, discuri, lame, burghie, tălpi de polizor, vopsea, piese de cauciuc, roți, angrenaje dințate, rulmenți, curele, tamburi, inele, cilindri, pistoane, segmenți, perii de motor, cabluri de alimentare sau de transmisie în cazul deteriorării izolației sau a fișei, a pieselor rulante sau mobile, garanția nu acoperă încrețiturile din ambalaj, decolorarea ambalajului sau decolorarea, zgârieturile sau inscripțiile uzate

6.3 Doar primul cumpărător al Produsului - Clientul INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. - are dreptul la Garanție. Drepturile în cadrul Garanției nu se transferă cumpărătorilor ulteriori ai Produsului. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. - nici garantul indicat la punctele 6.1.A. - 6.1.G - nu este parte pentru un cumpărător ulterior al Produsului.

6.4 Condiția pentru acceptarea și luarea în considerare a cererii de garanție de către Garant este livrarea Produsului în service-ul Garantului împreună cu o descriere a defectelor constatate de către Client, în conformitate cu următoarele paragrafe, precum și prezentarea dovezii de cumpărare a Produsului către INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., precum și indicarea unui număr de serie vizibil și lizibil al Produsului, dacă este cazul.

6.5 Perioada de garanție:

Perioada de garanție este determinată în conformitate cu informațiile din declarația de garanție sau din cardul de garanție, menționate la punctul 6.1 de mai sus și din fișa tehnică a produsului de pe site-ul b2b.innpro.eu, cu excepția bateriilor încorporate sau atașate la dispozitiv. Perioada de garanție pentru baterie este independentă de perioada de garanție pentru Produs și este de 12 luni. Durata garanției se calculează, în general, de la data achiziționării produsului de către client de la garant, sub rezerva dispozițiilor de mai jos: În cazul produselor marca DJI - perioada de garanție se calculează de la data activării produsului de către primul cumpărător (Clientul INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.) sau de la data achiziției de către primul cumpărător menționat mai sus, oricare dintre acestea are loc mai întâi - cu excepția cazului în care specificațiile detaliate furnizate pe cardul produsului sau de către producător în manualul de utilizare indică un moment de început diferit al perioadei de garanție. Clientul poate verifica datele de început și de sfârșit ale perioadei de garanție pentru produsul achiziționat prin intermediul panoului de servicii service.innpro.eu, după înregistrarea în aplicația de service și autentificarea corectă. Garantul își rezervă dreptul de a refuza service-ul sub forma schimbării Produsului cu unul nou în situația în care Produsul a fost retras de la vânzare sau suportul acestuia a încetat, într-o astfel de situație fiind posibilă doar o decontare, o rambursare.

6.6 Răspunderea în temeiul garanției acoperă numai defectele care decurg din cauze inerente produsului vândut. În special, garanția nu acoperă defectele care decurg din utilizarea produsului și nu reprezintă un defect fizic sau legal

▪ Mecanice de orice fel, inclusiv cele cauzate de supraîncărcare sau supraîncălzire.
▪ Care rezultă ca urmare a instalării sau utilizării produsului neconform cu manualul de instrucţiuni.
▪ Apărute ca urmare a transportului sau utilizării Produsului în condiții neconforme cu specificațiile.
▪ Care rezultă din depozitarea necorespunzătoare sau întreținerea necorespunzătoare a Produsului.
▪ Apar ca urmare a epuizării complete a lubrifiantului sau uleiului din Produs.
▪ Care rezultă din cauza unei contaminări severe în interiorul sau exteriorul produsului.
▪ Cauzate de utilizarea unor accesorii care nu respectă recomandările producătorului sau distribuitorului Produsului.
▪ Rezultate din evenimente fortuite, precum incendiu, inundaţii, supratensiuni electrice, fulgere etc.
▪ Rezultate din acte de război, revolte, acte de terorism sau vandalism.
▪ Daune cauzate de modificarea neautorizată a circuitelor și nepotrivirea sau utilizarea greșită a bateriei și încărcătorului.
▪ Daune produse de zborurile în care nu au fost respectate recomandările din instrucțiunile oficiale de utilizare.
▪ Daune cauzate de utilizarea produsului pe vreme rea (de exemplu vânturi puternice, ploaie sau furtuni de nisip etc.).
▪ Daune cauzate de utilizarea produsului într-un mediu cu interferențe electromagnetice (de exemplu, în zone miniere sau în apropierea turnurilor de transmisie radio, cablurilor de înaltă tensiune, centralelor electrice etc.).
▪ Daune cauzate de utilizarea produsului într-un mediu în care există interferențe de la alte dispozitive wireless (de exemplu, camere video wireless, semnale Wi-Fi etc.).
▪ Daune cauzate de utilizarea produsului la o greutate mai mare decât greutatea de decolare sigură specificată în manualul de utilizare.
▪ Daune cauzate de zborul forţat atunci când componentele sunt uzate sau deteriorate.
▪ Daune cauzate de probleme de fiabilitate sau compatibilitate la utilizarea pieselor neautorizate.
▪ Daune cauzate de funcționarea dispozitivului cu un acumulator slab încărcat sau deteriorat.
▪ Pierderea sau deteriorarea datelor de către produs.
▪ Toate programele software livrate împreună cu produsul sau instalate ulterior.
▪ Defecțiuni sau daune cauzate de produse terțe, inclusiv cele pe care DJI le poate furniza sau integra în produsul DJI la cerere.
▪ Daune rezultate din suportul tehnic, altul decât cel oferit de DJI.
▪ Produse sau piese cu eticheta de identificare modificată sau de pe care a fost scoasă eticheta de identificare.
▪ Neefectuarea acţiunilor enumerate în manualul de utilizare, destinate a fi efectuate de către utilizator.
▪ In cazul oricărei reparații, modificări, dezasamblare totală sau parțială sau modificări structurale ale Produsului de către o altă entitate decât Garantul sau aprobată de Garant. Descoperirea cutelor pe canelurile elementelor de prindere ale pieselor articolului sau deteriorarea sigiliilor, etichetelor sau altor protecții, care fac imposibilă citirea informațiilor conținute în acestea pot fi tratate ca interferență a unei entități neautorizate.
▪ Daune cauzate de instalarea necorespunzătoare, utilizarea necorespunzătoare sau operarea neconformă cu instrucţiunile oficiale de utilizare.

6.7 Persoana îndreptățită în cadrul garanției este obligată să raporteze Garantului faptul că a descoperit un defect al produsului imediat după descoperirea acestuia și să îl livreze pe cont propriu după ce a făcut o reclamație prin intermediul panoului de service service.innpro.eu la următoarea adresă: Service INNPRO, City Business Center, Etaj 2, Str. Nerva Traian, Nr. 3, Sector 3, București. Garantul nu este răspunzător pentru daunele cauzate de utilizarea deliberată a articolului defect. Garantul nu colectează Produsele de la Clienții finali.

6.8 Raportul de defecțiune trebuie să includă:

▪ Numele, adresa cumpărătorului, precum și adresa de e-mail și numărul de telefon;
▪ O indicație cu privire la defectul produsului;
▪ Detalii despre când, de către cine și în ce circumstanțe a fost constatat defectul Produsului;
▪ Enumerarea precisă a elementelor Produsului depus odată cu cererea, de ex. „cutie, burghiu, 2 burghie, baterie”; nu folosiți termeni generali precum set, set complet, kit, elice, cabluri, capace, instrucțiuni, dispozitive de siguranță etc.;
▪ Specificați tipul de reparație așteptat: garanție sau în afara garanției (plătit).

6.9 Garantul își rezervă dreptul de a solicita informații suplimentare pe care le consideră necesare pentru procesarea corectă a cererii.

6.10 Produsul trimis pentru service trebuie să fie livrat curat și protejat împotriva deteriorării în timpul transportului (de preferință în ambalajul original). În cazul generatoarelor, toate fluidele (uleiuri și combustibil) trebuie îndepărtate din Produs de către o persoană autorizată. Garantul își rezervă dreptul de a respinge cererea în cazul în care sunt detectate fluide.

6.11 Garantul se va asigura că va informa persoana îndreptățită în în cel mai scurt timp posibil de la acceptarea cererii la sediul său despre rezultatul recunoașterii și legitimității cererii. În cazul în care defectul este confirmat, garantul se va asigura că defectul acoperit de garanție este reparat gratuit în termen de 15 zile calendaristice, calculate de la data acceptării produsului defect de către garant la sediul de service al garantului. În cazul în care reparația nu este posibilă, garantul va returna contravaloarea sumei plătite din documentul de vânzare sau va înlocui produsul cu unul identic sau superior, fără defecte, în funcție de ceea ce este mai favorabil garantului. Garantul va decide numai cu privire la metoda de înlăturare a defectelor acoperite de garanție.

6.12 Garantul își rezervă dreptul de a reduce valoarea rambursării pentru Produs dacă persoana eligibilă a livrat un Produs incomplet. Valoarea rambursării poate fi redusă proporțional cu valoarea elementelor lipsă, în funcție de prețurile de achiziție ale acestor elemente. În cazul înlocuirii Produsului sau a părților deteriorate ale Produsului cu altele noi, acestea devin proprietatea persoanei îndreptățite în cadrul garanției, în schimbul elementelor defecte, care devin proprietatea Garantului. Garantul nu returnează părțile deteriorate ale produsului în cazul înlocuirii acestora.

6.13 Titularul garanției nu beneficiază de alte drepturi în cadrul garanției decât cele menționate mai sus, sub rezerva drepturilor care decurg din dispozițiile legale obligatorii.

6.14 Persoana eligibilă este obligată să accepte Produsul reparat care i-a fost eliberat de către Garant în termen de cel mult 20 de zile de la data informării persoanei eligibile cu privire la disponibilitatea produsului pentru acceptare. După expirarea acestei perioade, Garantul, indiferent de alte drepturi de despăgubire la care este îndreptățit prin lege, va avea dreptul la: a. să impute Clientului costurile de depozitare (la un tarif de 10 lei pe zi) b. să depoziteze Produsul într-un depozit judiciar (după ce a informat Clientul). c. să-i ceară Clientului să semneze o declarație de intenție de abandonare a Produsului.

GARANȚIE DJI DOA PENTRU PRODUSELE DJI

6.15 În ceea ce privește un Produs de marcă DJI, fără a aduce atingere drepturilor și obligațiilor stabilite în paragrafele anterioare și sub rezerva clauzei 6.16 de mai jos, Clientul poate beneficia de următoarele condiții de garanție: În cazul în care Produsul DJI prezintă defecte imediat după cumpărare și aceste defecte sunt raportate la INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. în calitate de garant intermediar în termen de șapte zile de la data cumpărării și sunt confirmate de către garantul intermediar, garantul (indicat în paragraful 6.1.A. de mai sus) va depune toate eforturile pentru a înlocui Produsul cu unul nou, fără defecte, în termen de 15 zile calendaristice, în cadrul garanției DJI DOA (dead on arrival, adică produsul nu funcționează din ziua cumpărării)

6.16 Garantul își rezervă dreptul de a refuza înlocuirea DOA în caz de lipsă de stoc sau de probleme logistice, caz în care se aplică prevederile secțiunilor 6.1-6.14 de mai sus

6.17 Serviciul de garanție DJI DOA nu va fi furnizat dacă:
▪ produsul a fost livrat la intermediarul garantului (INNPRO service Robert Błędowski Sp. z o.o.) la mai mult de șapte zile calendaristice de la cumpărare sau
▪ persoana îndreptățită în temeiul garanției nu a furnizat, împreună cu produsul, dovada de cumpărare de la Garant; sau
▪ produsul furnizat de client pentru înlocuire nu conține toate piesele originale sau conține piese care sunt defecte din vina utilizatorului; sau
▪ în urma examinării produsului de către garant, defectul semnalat nu se confirmă.
▪ erorile sau deteriorarea produsului se datorează utilizării sau modificării neautorizate a produsului, cum ar fi expunerea la umiditate, introducerea de corpuri străine (apă, ulei, nisip etc.) sau asamblarea sau funcționarea necorespunzătoare; sau
▪ se constată că etichetele produselor, numerele de serie, sigiliile etc. au fost contrafăcute, falsificate etc. sau
▪ defecțiunea este cauzată de factori externi necontrolabili, inclusiv incendii, inundații, vânturi puternice sau descărcări electrice.

6.18 INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., în calitate de intermediar al garantului sau garantul (indicat la punctul 6.1.A. de mai sus), nu vor fi responsabili pentru:
▪ Vătămări corporale (inclusiv decesul), daune materiale, vătămări corporale sau daune materiale cauzate de utilizarea produsului contrar instrucțiunilor de utilizare.
▪ Consecințe juridice și de altă natură, cauzate de nerespectarea de către utilizator a legislației în vigoare.

6.19 Garantul informează că, în cazul neconformității obiectului vândut cu contractul, Cumpărătorul dispune de căile de atac prevăzute de lege în ceea ce îl privește pe Vânzător și pe cheltuiala acestuia; aceste căi de atac nu vor fi afectate de garanție.


7 Protecția datelor cu caracter personal

7.1 Administratorul datelor personale ale Clienților platformei B2B, precum și al persoanelor care acționează în numele Clientului, este INNPRO Robert Błędowski sp z.o.o., care este Vânzătorul în sensul acestor Termeni și Condiții.

7.2 Domeniul de aplicare al datelor Clientului (persoana care acționează în numele său), necesare pentru încheierea unui contract de vânzare sau crearea unui cont pe platforma B2B include: numele și prenumele (numele companiei), adresa: strada și numărul, cod poștal, oraș, țară, număr de telefon, adresă de e-mail. Clientul poate furniza, de asemenea, numărul său de TVA și alte informații suplimentare necesare. În plus, serviciul platformei B2B colectează automat adresa IP a computerelor persoanelor care utilizează platforma B2B.

7.3 Datele personale ale Clientului (persoana care acționează în numele său) sunt prelucrate de către Vânzător în conformitate cu regulile stabilite în detaliu în Politica de confidențialitate (https://b2b.innpro.ro/rum-privacy-and-cookie-notice.html), în baza Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) ("RODO").

7.4 Cu consimțământul separat și explicit al Clientului (persoana care acționează în numele său), Vânzătorul poate prelucra datele sale personale pentru a-i furniza un serviciu electronic prin trimiterea periodică de informații despre produse noi și promoții în Platforma B2B („Buletin informativ”). Clientul se poate abona la Buletinul informativ bifând caseta de selectare corespunzătoare, în timpul procedurii de creare a unui cont pe platforma B2B. Serviciul electronic Newsletter este oferit gratuit pentru o perioadă nedeterminată de timp. Clientul are posibilitatea de a se dezabona de la Newsletter oricând și fără motiv, prin transmiterea unei cereri corespunzătoare Vânzătorului, folosind datele de contact indicate la punctul 1.1. sau făcând clic pe linkul de dezabonare din partea de jos a fiecărui Buletin informativ. Dezabonarea echivalează cu retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului în scopul furnizării serviciului Newsletter. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării datelor care a avut loc înainte de retragere.


8 Dispoziții finale

8.1 Soluționarea oricăror litigii apărute între Vânzător și Client va fi supusă instanțelor care au jurisdicție asupra sediului social al Vânzătorului.

8.2 Sub rezerva prevederilor legilor obligatorii, răspunderea necondiționată a Vânzătorului față de Client, indiferent de temeiul său legal, va fi limitată la valoarea prețului plătit pentru Bunuri, inclusiv costurile de livrare, (inclusiv dacă revendicarea Clientului nu este aferentă contractului de vânzare) dar nu mai mult de suma de 125,00 EUR. Vânzătorul va fi răspunzător față de Client numai pentru daune directe și în limitele pierderii efective.

8.3 În aspectele care nu sunt acoperite de acești Termeni și Condiții, se vor aplica prevederile relevante ale legii.

8.4 Orice comentarii sau întrebări referitoare la funcționarea platformei B2B pot fi trimise la adresele indicate în fila Contact (https://b2b.innpro.ro/contact-rum.html).

8.5 Acești Termeni și Condiții nu încalcă niciunul dintre drepturile Clientului conform legii aplicabile. Dacă vreo prevedere a Termenilor și Condițiilor este în contradicție cu legea aplicabilă, respectiva prevedere nu se va aplica și legea va avea întâietate, ceea ce nu afectează valabilitatea prevederilor rămase.

8.6 Vânzătorul poate modifica Termenii și Condițiile, informând în prealabil Clienții cu privire la modificări. Informațiile despre modificările planificate ale Termenilor și condițiilor vor fi publicate pe site-ul platformei B2B, în fila Termeni și condiții pentru antreprenori (https://b2b.innpro.ro/rum-terms.html) împreună cu textul noii versiuni a Termenilor și Condițiilor. Comenzile plasate înainte de intrarea în vigoare a modificărilor sunt efectuate pe baza regulilor anterioare, către care sunt furnizate link-uri în fila Reguli pentru antreprenori (https://b2b.innpro.ro/rum-terms.html).

pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel